Κυριακή, 1 Μαΐου 2016

ΙΗΣΟΥΣ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ



Ερώτηση - Μία και μόνη συνεδρία  τoυ δυναμικού σου διαλογισμού  έχει αφήσει μέσα μου μια μεγαλύτερη αίσθηση ευδαιμονίας  παρά είκοσι χρόνια που έπρεπε να ακούω τις ιστορίες της Καινής Διαθήκης και να προσεύχομαι σε ένα μακρινό και παντοδύναμο  θεό , ο οποίος  παρέμεινε ένας  απλησίαστος  Γκοντό για μένα . Είναι πιθανό  οι διδασκαλίες του Ιησού απλά να μην  είναι χρήσιμες  για όλους τους αναζητητές – ή  ακόμη και να είναι δηλητηριώδεις  γι’ αυτούς  ή για κάποιους από αυτούς; 


Osho – Ο Χριστιανισμός και ο Χριστός  δεν πρέπει ποτέ να συγχέονται. Ο Χριστός είναι εντελώς διαφορετικός  από το χριστιανισμό, ώστε κάθε φορά που θέλετε να καταλάβετε τον  Χριστό, να  πηγαίνετε  κατευθείαν και άμεσα - όχι μέσω Ρώμης.  Διαφορετικά  ποτέ δεν θα καταλάβετε τον  Χριστό. Ο Χριστός ή ο Κρίσνα ή ο Βούδας  δεν  μπορούν να οργανωθούν: είναι τόσο αχανείς  που κανένας οργανισμός δεν μπορεί να τους εκπροσωπήσει επάξια. Μόνο τα μικρά πράγματα μπορούν να οργανωθούν. Η  πολιτική μπορεί να οργανωθεί, όχι η θρησκεία, ο ναζισμός μπορεί  να οργανωθεί, ο  κομμουνισμός μπορεί να οργανωθεί - όχι ο Χριστός , ούτε ο Κρίσνα. Η καθαρή απεραντοσύνη είναι τέτοια ώστε η στιγμή που προσπαθείς να τους   περιορίσεις  σε ένα πρότυπο  είναι ήδη νεκροί.

Είναι σαν να προσπαθείς να αρπάξεις  τον ουρανό στα μικρά σου  χέρια - με κλειστές γροθιές. Με ανοιχτό το χέρι μπορείς να «αγγίξεις» τον ουρανό,  αλλά με μια κλειστή γροθιά σου έχει ήδη ξεφύγει από αυτή.

Οτιδήποτε έχεις  ακούσει για τον Ιησού δεν πρόκειται για τον Ιησού, τον  πραγματικό άνθρωπο.  Πρόκειται για τον Ιησού που οι  Χριστιανοί έχουν εφεύρει, διακοσμήσει και  πωλήσει στην αγορά. Ο ίδιος ο Χριστός είναι μια επανάσταση.  Θα πρέπει να  μεταμορφωθείς μέσα από αυτόν.  Είναι το βάπτισμα του πυρός. Μπορείς  να  είσαι  ένας  άνετα  Χριστιανός... αλλά δεν μπορείς  ποτέ να είσαι  εύκολα ένας αληθινός  Χριστιανός. βολική. Εάν ακολουθείς  πραγματικά τον Ιησού, είναι σίγουρο ότι θα υπάρχει πρόβλημα.

Ο ίδιος κατάληξε στο σταυρό.  Δεν μπορείς  να καταλήξεις στο θρόνο, αλλά αν ακολουθείς  τον Χριστιανισμό δεν υπάρχει πρόβλημα. Είναι ένας πολύ βολικός τρόπος για να προσαρμόσεις  τον Χριστό στον εαυτό σου, αντί να προσαρμοστείς εσύ στον Χριστό. Αν προσαρμόσεις  τον εαυτό σας στον Χριστό, θα υπάρξει μια μεταμόρφωση.

Αν προσαρμόσεις τον Χριστό στον εαυτό σου, δεν  μπορεί να υπάρξει καμία (μεταμόρφωση). Στη συνέχεια, ο ίδιος ο Χριστός γίνεται μέρος της διακόσμησης της φυλακής σου, μέρος των επίπλων σας - του αυτοκινήτου σας, του σπιτιού  σας.  Μια άνεση κατά το πλείστον - αλλά δεν θα σχετίζεσαι πραγματικά μ’ αυτόν. Γι 'αυτό και είκοσι χρόνια μοιάζουν σαν να έχουν σπαταληθεί.

Το ίδιο θα συμβεί και με μένα. Είστε τυχεροί που έχετε κάνει διαλογισμό μαζί μου. Όταν θα έχω φύγει ο διαλογισμός  πρόκειται να οργανωθεί - είναι αδύνατο να το αποτρέψει κανείς.  Είναι ο τρόπος που κινούνται τα πράγματα. Τότε θα τον  κάνεις  για είκοσι χρόνια - ή διακόσια χρόνια - και τίποτα δεν θα συμβεί. Αυτό δεν συμβαίνει μέσα από την  τεχνική. Η τεχνική είναι απλά νεκρή. Αυτό συμβαίνει μέσα από την αγάπη που νιώθεις για μένα, που έχω για σένα. Η τεχνική είναι απλά μια δικαιολογία. Δεν είναι το πιο σημαντικό πράγμα.  Το πιο σημαντικό πράγμα είναι η αγάπη σας, η εμπιστοσύνη σας. Σε αυτή την εμπιστοσύνη, η τεχνική λειτουργεί και αποδίδει, γίνεται ζωντανή, βγάζει  ρίζες στην καρδιά σου. 

Αργά ή γρήγορα όλα οργανώνονται: η προσευχή, ο διαλογισμός, τα πάντα. Τότε  η μαγεία  έχει χαθεί. Στη συνέχεια, μπορείτε να συνεχίσετε να το επαναλαμβάνετε  - μπορεί να γίνετε απόλυτα τέλειοι, εξειδικευμένοι. Μπορεί να σας δώσει επίσης κάποια παρηγοριά - αλλά η μετάλλαξη θα λείπει. Θα παραμείνετε  οι  ίδιοι, μια συνέχεια. Δεν θα είναι ένα βάπτισμα: δεν θα πεθαίνετε  μέσα σ’ αυτό, και δεν θα ξαναγεννιέστε.

Γι 'αυτό και η επιμονή μου είναι σχετικά με την αναζήτηση ενός  ζωντανού  Δασκάλου. Γραφές  υπάρχουν, κάποτε οι ποταμοί κυλούσαν, αλλά τώρα έχουν παγώσει. Έχουν χαθεί στην έρημη γη των ναών, των εκκλησιών και των  οργανώσεων. Η ποίηση δεν σφύζει μέσα τους: είναι νεκρά δόγματα, επιχειρηματολογία. Η αγάπη έχει εξαφανιστεί. 

Να θυμάστε πάντα αυτό: αν μπορείτε να βρείτε έναν ζωντανό Δάσκαλο , ξεχάστε  όλες  τις γραφές. Ο ζωντανός Δάσκαλος είναι η μόνη γραφή που είναι ζωντανή. Διαβάστε την καρδιά του και αφήστε την καρδιά σας να διαβαστεί απ’ Αυτόν. Να είστε σε μια κοινωνία – αυτός  είναι ο μόνος τρόπος. Ο Ιησούς εργάστηκε με τον ίδιο τρόπο όπως  εσείς αισθάνεστε ότι εργάζομαι, αλλά έχουν περάσει είκοσι αιώνες. Οι πρώτοι μαθητές που ήρθαν γύρω του στοιχημάτισαν τη ζωή τους: εγκατέλειψαν  οτιδήποτε  είχαν, ταξίδεψαν με αυτόν τον άνθρωπο, διακινδύνευσαν  τα πάντα. Άξιζε τον κόπο. Αυτός ο άνθρωπος ήταν ένας θησαυρός του  άγνωστου  κόσμου. Τίποτα δεν ήταν πάρα πολύ. Οτιδήποτε τους ζητήθηκε το  έκαναν. Και είχαν την ευκαιρία να περπατήσουν με ένα θεό σε αυτή τη γη, να είναι σε στενή συνάφεια με την θεότητα.

Άλλοι έλεγαν: «Αυτός ο άνθρωπος είναι λάθος", αλλά όσοι ήταν κοντά του γνώριζαν ότι μόνο αυτός ο άνθρωπος έχει δίκιο - και αν αυτός ο άνθρωπος δεν είναι σωστός, τότε τίποτα δεν μπορεί να είναι σωστό, τότε το «σωστό» δεν μπορεί να υπάρξει. Τον σταύρωσαν  αυτόν τον άνθρωπο, αλλά εκείνοι που ήταν κοντά ήξεραν ότι δεν μπορείτε να τον σταυρώσετε. Αυτός ο άνθρωπος είχε ήδη εισέλθει στην αθανασία, αυτός ο άνθρωπος είχε ήδη γίνει μέρος των  αθάνατων  ψυχών τους. Μπορείτε να σκοτώσετε  το σώμα, αλλά όχι το πνεύμα.

Είχαν ζήσει, περπατήσει, αναπνεύσει, μέσα στην ύπαρξη αυτού του ανθρώπου. Είχαν μεταμορφωθεί. Δεν είναι θέμα τεχνικής. Προσευχήθηκαν με αυτόν τον άνθρωπο, αλλά το πραγματικό μέσον δεν ήταν προσευχή, το πραγματικό μέσον ήταν ακριβώς η παρουσία αυτού του ανθρώπου. Αυτός ο άνθρωπος είχε μια παρουσία.

Έχετε παρατηρήσει; - Πολύ λίγοι άνθρωποι έχουν αυτό που εσείς ονομάζετε «παρουσία». Σπάνια θα συναντήσετε ένα άτομο που έχει μια παρουσία - κάτι ακαθόριστο γύρω του, κάτι που θα νιώσετε ξαφνικά, αλλά δεν μπορείτε  να προσδιορίσετε, κάτι που σας  γεμίζει, αλλά είναι ανείπωτο, κάτι πολύ μυστηριώδες και άγνωστο. Δεν μπορείτε να το αρνηθείτε, δεν μπορείτε να το αποδείξετε. Δεν είναι το σώμα, επειδή ο καθένας μπορεί να έχει το σώμα. Δεν είναι ο νους, διότι ο καθένας μπορεί να έχει το νου. Μερικές φορές ένα πολύ όμορφο σώμα μπορεί να είναι εκεί, τρομερά όμορφο, αλλά η παρουσία δεν υπάρχει. Μερικές φορές  συναντάτε ένα ιδιοφυές   μυαλό, αλλά η παρουσία απουσιάζει. Και μερικές φορές μπορεί να περάσει ένα ζητιάνος  και σας γεμίζει, σας αγγίζει , σας ανυψώνει – μια παρουσία. 

Όσοι ήταν στην παρουσία του Ιησού, όσοι ζούσαν κοντά, όσοι ζούσαν σε περιβάλλον του – ΤΟΝ  ανέπνεαν. Αν μου  επιτρέπετε να το πω, εκείνοι  που τον ήπιαν και τον έφαγαν, οι οποίοι  του επέτρεψαν να εισέλθει στο  βαθύτερο  ιερό τους .... ΑΥΤΟ τους  μεταμόρφωσε, δεν ήταν  η προσευχή. Η προσευχή ήταν απλώς μια δικαιολογία για να είναι μαζί του. Ακόμη και χωρίς προσευχή  θα είχε  συμβεί, αλλά χωρίς  την προσευχή μπορεί να μην  είχαν βρει μια  δικαιολογία για να είναι μαζί του.

 Είστε εδώ μαζί μου. Συνεχίζω να επινοώ  διαλογισμούς για εσάς. 

Είναι απλά δικαιολογίες έτσι ώστε να μπορείτε να είστε εδώ για λίγο περισσότερο, λίγο περισσότερο, έτσι ώστε να μπορείτε να χαλαρώσετε γύρω μου - γιατί κανείς δεν ξέρει πότε η παρουσία μου θα σας αγγίξει. Τίποτα δεν μπορεί να πει κανείς γι 'αυτό.  Δεν μπορεί να ελεγχθεί. Αυτό συμβαίνει όταν συμβαίνει.  Τίποτα δεν μπορεί να γίνει άμεσα για αυτό. Απλά να είστε εδώ. Ακόμη και χωρίς διαλογισμοί το γεγονός θα συμβεί, αλλά χωρίς διαλογισμό  δεν θα έχετε καμία δικαιολογία για να είστε  εδώ.

Συνεχίζω να σας  μιλάω. Ακόμη και χωρίς συζήτηση μπορεί να συμβεί, αυτό θα συμβεί, αλλά αν δεν μιλήσω, σιγά σιγά θα εξαφανιστείτε, γιατί δεν θα έχετε μια  δικαιολογία. Τι κάνεις εδώ; Πρέπει να σας δώσω κάτι να κάνετε, ώστε να μπορείτε να είστε. Πρέπει να σας δεσμεύσω και να σας απασχολήσω έτσι ώστε να μην αισθάνεστε ανήσυχοι. Το γεγονός θα συμβεί από κάποια άλλη διάσταση, αλλά όταν είστε απασχολημένοι αυτή η διάσταση παραμένει ανοιχτή. Εάν δεν είστε απασχολημένοι γίνεστε πολύ ανήσυχοι.

Όλοι  οι διαλογισμοί και όλες οι  προσευχές και όλες οι μέθοδοι είναι παιχνίδια που εφευρέθηκαν  για να παίζουν μαζί τους τα  παιδιά, αλλά αυτά  είναι χρήσιμα, πολύ σημαντικά. Όταν είστε απασχολημένοι , το εσώτατο ιερό σας είναι ανοιχτό  για μένα. Δεν είστε  ανήσυχοι - κάνετε διαλογισμό - και τότε  μπορώ να κάνω τη δουλειά μου. Δεν είναι ορθό να πω ότι κάνω τη δουλειά μου. Τότε ξεκινά  να συμβαίνει.

Έχεις  δίκιο, είκοσι χρόνια  χριστιανικής διδασκαλίας, ακούγοντας τις ιστορίες της Καινής Διαθήκης, μπορεί να ήταν μάταια - αλλά όχι επειδή αυτές οι ιστορίες είναι μάταιες. . Είναι υπέροχες . Η ποίηση της Καινής Διαθήκης, η ποίηση του συνόλου της Αγίας Γραφής, είναι κάτι που δεν είναι αυτού του κόσμου. Υπάρχουν μεγάλοι ποιητές - Σαίξπηρ, ο Τζον Μίλτον και Δάντης - αλλά κανείς δεν μπορεί να ξεπεράσει την Αγία Γραφή. Η ποίηση είναι εξαιρετικά απλή, αλλά έχει κάποια ποιότητα που η κοινή  ποίηση δεν μπορεί να έχει. Έχει δέος, το οποίο είναι   η θρησκευτική ποιότητα.

Έχετε παρακολουθήσει μερικές φορές; Βλέπετε ένα όμορφο λουλούδι. Μπορείτε να το θαυμάσετε, έχει μια αισθητική ποιότητα. Μπορείτε να το εκτιμήσετε και να συνεχίσετε το δρόμο σας.  Μπορείτε να δείτε ένα όμορφο πρόσωπο - ακόμη και το πρόσωπο της Κλεοπάτρας: οι γραμμές, οι αναλογίες, το μαρμάρινο   σώμα - αλλά κι αυτό είναι αισθητικό. Και μερικές φορές θα συναντήσετε κάτι ή κάποια πλάσματα που δεν εμπνέουν  μόνο αισθητικό  θαυμασμό, αλλά και δέος. Τι είναι το δέος; 

Συναντώντας κάτι  ή κάποιο Ον, η σκέψη σταματάει.  Το μυαλό σας δεν μπορεί να το επεξεργαστεί. Μπορείτε να τα βγάλετε πέρα με την Κλεοπάτρα, μπορείτε ακόμη και να αντιμετωπίσετε  τον Αϊνστάιν - με οποιονδήποτε τρόπο δυσνόητο, αφηρημένο, δύσκολο, μπορείτε να τον  αντιμετωπίσετε. Λίγο περισσότερη εκπαίδευση του νου μπορεί να χρειαστεί. Αλλά όταν συναντάς ένα Ιησού ή ένα  Βούδα το μυαλό μπλοκάρεται, βουλιάζει. ΚΑΤΙ είναι πάρα πολύ γι 'αυτό. Δεν μπορείτε να σκέφτεστε τίποτα, είσαι σαν να βρίσκεστε σε βαθύ σοκ - και επιπλέον αυτό το σοκ είναι ευδαιμονικό. Αυτό  είναι δέος. 

Η Αγία Γραφή περιέχει  δέος - την  ποιότητα να σταματάει εντελώς το νου σας,  αλλά θα πρέπει  να το προσεγγίσετε άμεσα.  Ο ιεραπόστολος, ο ιερέας, ο επίσκοπος, το καταστρέφουν επειδή αρχίζουν την ερμηνεία. Βάζουν το μυαλό  τους σε αυτό και το μυαλό τους είναι μέτριο. Είναι σαν να  κοιτάζετε ένα  εξαιρετικά όμορφο αντικείμενο μέσα από το μυαλό ενός πολύ ηλίθιου ανθρώπου.  Ή να κοιτάζετε  σε έναν  καθρέφτη που είναι τελείως  σπασμένος, - έχει συγκεντρώσει σκουριά, τίποτα δεν μπορεί να αντικατοπτρίζεται τέλεια - και κοιτάζεται  στον  καθρέφτη και βλέπετε το φεγγάρι. Παραμορφωμένο. Έτσι ακριβώς συμβαίνει.

Η Αγία Γραφή είναι ένα από τα μεγαλύτερα επιτεύγματα στον κόσμο – πολύ αυθεντική, αυθεντικότερη από την Bhagavad Gita, επειδή η Μπαγκαβάντ  Γκίτα είναι πολύ εξευγενισμένη. Οι άνθρωποι που την  δημιούργησαν  ήταν πολύ μορφωμένοι  και καλλιεργημένοι, και φυσικά κάθε φορά που ένα πράγμα γίνεται πολύ εκλεπτυσμένο γίνεται αιθέριο, απόκοσμο. Η Βίβλος έχει τις ρίζες της  στη γη. 

Όλοι οι προφήτες της Βίβλου είναι οι άνθρωποι της γης. Ακόμα και ο Ιησούς κινείται πάνω στη γη.  Είναι ο γιος ενός ξυλουργού, αγράμματος, μη γνωρίζοντας τίποτα για την αισθητική, την ποιητική - τίποτα. Αν μιλάει ποιητικά , είναι γιατί Είναι, χωρίς να το γνωρίζει, ένας ποιητής.  Η ποίησή του είναι ακατέργαστη  και άγρια.

Ο Ιησούς έχει κάτι από αγρότη: τη σοφία χωρίς γνώση.  Αυτός δεν είναι  ένας άνθρωπος της γνώσης. Κανένα  Πανεπιστήμιο δεν θα ήταν πρόθυμο να του παρέχουν μια τιμητική διάκριση. Δεν θα ταίριαζε στην Οξφόρδη ή  στο  Cambridge.  Θα φαίνονταν  πολύ αταίριαστος  με την  τήβεννο και το   αστείο πηλήκιο . Δεν θα ταίριαζε. Ανήκει στη γη, στο χωριό, στους καθημερινούς, στον απλό λαό.

 Πηγή - Osho ο "Come Follow me", vol1

Δεν υπάρχουν σχόλια: