Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2015

ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ ΣΑΣ





«Μου αρέσουν οι διδασκαλίες σας. Αλλά είστε Χριστιανός;», ρώτησε κάποιος που για πρώτη φορά μιλούσε με τον Παραμαχάνσατζι. Ο Γκουρού απάντησε:

«Ο Χριστός δεν ήταν αυτός που είπε: “Δεν θα εισέλθει στη βασιλεία των ουρανών όποιος λέγει σ’ εμένα, Κύριε, Κύριε, αλλά αυτός που πράττει το θέλημα του Πατέρα μου του στους ουρανούς”;

»Στη Βίβλο ο όρος “παγανιστής” σημαίνει τον ειδωλολάτρη: έναν του οποίου η προσοχή είναι επικεντρωμένη, όχι στον Κύριο, αλλά τα θέλγητρα του κόσμου. Ένας υλιστής μπορεί να πηγαίνει στην εκκλησία τις Κυριακές, και πάλι να είναι ειδωλολάτρης. Αυτός που κρατά πάντα αναμμένη τη λάμπα της θύμησης του Ουράνιου Πατέρα και που υπακούει τις εντολές του Ιησού είναι Χριστιανός». Πρόσθεσε: «Εσείς θα πρέπει να αποφασίσετε αν είμαι Χριστιανός ή όχι».