Δευτέρα 25 Δεκεμβρίου 2017

ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ





Όλες οι σκέψεις μου στολίζουν το χριστουγεννιάτικο δέντρο του διαλογισμού με τα σπάνια δώρα της αφοσίωσης, που έχουν σφραγιστεί με τις χρυσές προσευχές της καρδιάς μου για να έρθει ο Χριστός και να δεχτεί τα ταπεινά μου δώρα.

Θα συμμετέχω νοητικά στη λατρεία που γίνεται σε όλες τις εκκλησίες και τους ναούς, και θα βιώνω τη γέννηση της παγκόσμιας κατά Χριστόν Συνειδητότητας ως γαλήνη στο εικονοστάσι κάθε πιστής καρδιάς.

Χριστέ μου, είθε η γέννηση της αγάπης Σου να γίνει αισθητή σε κάθε καρδιά αυτά τα Χριστούγεννα και όλες τις άλλες ημέρες.

Χριστέ μου, ευλόγησε τα παιδιά Σου ώστε να συνεργάζονται εσωτερικά με τους νόμους Σου. Κάνε μας να συνειδητοποιήσουμε ότι Εσύ είσαι το καλύτερο καταφύγιο για κάθε κίνδυνο.

Δίδαξέ μας, Χριστέ μου, να είμαστε αφοσιωμένοι στον Πατέρα μας, όπως Εσύ.

Αφού με περίμενε σε πολλές ενσαρκώσεις, ο Χριστός γεννιέται τώρα ξανά μέσα μου. Όλα τα σύνορα του μικρού νου μου γκρεμίζονται για να μπορέσει το βρέφος-Χριστός να ξυπνήσει στην αγκαλιά της συνειδητότητάς μου.

Η κατά Χριστόν Συνειδητότητα μέσα μου είναι ο ποιμένας που θα οδηγήσει τις ανήσυχες σκέψεις μου στο σπίτι μου της θεϊκής γαλήνης.

Κύριε, μεγάλωσε την καρδιά μου αρκετά ώστε να μπορέσει να Σε χωρέσει και να πάλλεται αδιάκοπα με την κατά Χριστόν Συνειδητότητα. Τότε θα απολαμβάνω τη γιορτή της γέννησής Σου μέσα στον νου μου, στην ψυχή μου και θα είμαι ένα με κάθε παλλόμενο άτομο και μόριο. 


– Παραμαχάνσα Γιογκανάντα από τους Μεταφυσικούς Διαλογισμούς

Δεν υπάρχουν σχόλια: