"ΕΣΥ ΣΥΝΗΘΩΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΣΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΥΘΕΝΤΙΑ ΠΟΥ ΣΕ ΕΧΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΕΙ - ΤΟΝ ΠΑΠΑ, ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ, ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ. ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΣΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΥΘΕΝΤΙΕΣ.
Ο ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΤΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΥΘΕΝΤΙΕΣ, ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ. ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΜΙΑ ΠΕΡΙΣΤΑΣΗ, ΜΙΑ ΠΡΟΚΛΗΣΗ. ΕΚΕΙΝΟΣ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΟΛΟ ΤΟΥ ΤΟ ΕΙΝΑΙ. ΟΥΤΕ ΚΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙ.
Η ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΑ ΖΕΙΣ ΣΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ.
Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΔΕΝ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ. ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΑΝΟΙΧΤΕΣ. ΚΑΜΙΑ ΠΟΡΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΤΗ. ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ. ΔΕΝ ΚΟΥΒΑΛΑΕΙ ΕΤΟΙΜΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ. ΠΡΟΧΩΡΑΕΙ ΜΕ ΑΥΘΟΡΜΗΤΙΣΜΟ, ΜΕ ΦΡΕΣΚΑΔΑ.
ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΤΗΤΑ. ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΣ, ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ. ΜΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ - ΥΠΟΜΟΝΕΤΙΚΟΣ, ΓΕΜΑΤΟΣ ΑΓΑΠΗ, ΜΗ ΒΙΑΙΟΣ, ΕΙΡΗΝΙΚΟΣ. ΜΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ. ΑΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ, ΘΑ ΠΙΕΖΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ ΥΠΟΚΡΙΤΗΣ. Μ΄ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ, ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΕΧΕΙ ΜΕΤΑΤΡΑΠΕΙ ΣΕ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ. ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΕΙΣ. ΜΕΣΑ ΣΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΝΑ ΚΟΥΒΑΛΑΣ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΚΙ ΑΠ΄ ΕΞΩ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΝΑ ΒΑΖΕΙΣ ΑΡΩΜΑ. ΜΕΣΑ ΣΟΥ ΒΡΩΜΑΣ ΚΙ ΑΠ΄ΕΞΩ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ ΤΗΝ ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΡΟΔΟ.
ΠΟΤΕ ΜΗΝ ΚΑΤΑΠΙΕΖΕΙΣ. Η ΚΑΤΑΠΙΕΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΥΜΦΟΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ. ΚΙ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ. ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΝΑ ΒΟΥΔΑ - ΤΟΣΟ ΣΙΩΠΗΛΟΣ, ΤΟΣΟ ΑΤΑΡΑΧΟΣ. ΓΙΝΕΣΑΙ ΑΠΛΗΣΤΟΣ: ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΙ ΕΣΥ ΣΑΝ ΑΥΤΟΝ. ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ; ΑΡΧΙΖΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΕΝΑ ΠΕΤΡΙΝΟ ΑΓΑΛΜΑ. ΟΠΟΤΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΠΕΡΙΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΤΑΡΑΞΕΙ, ΕΣΥ ΣΥΓΚΡΑΤΕΙΣΑΙ. ΕΛΕΓΧΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ.
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ…ΚΙ ΟΤΑΝ ΛΕΩ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ ΑΣΥΔΟΣΙΑ. ΟΤΑΝ Ο ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟΣ ΝΟΥΣ ΑΚΟΥΕΙ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ‘ ΄ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ΄, ΑΥΤΥΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΆΣΥΔΟΣΙΑ΄. Η ΑΣΥΔΟΣΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ ΠΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ. Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ, ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΤΕ ΕΛΕΓΧΟΣ ΟΥΤΕ ΑΣΥΔΟΣΙΑ.
Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΗΣ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ, Η ΟΠΟΙΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ ΑΠΟ ΚΑΜΙΑ ΑΥΘΕΝΤΙΑ. ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΣΟΥ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΤΗΤΑ. Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΡΜΗΝΕΥΕΤΑΙ ΣΑΝ ΑΣΥΔΟΣΙΑ, ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΘΑ ΧΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ.
Η ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΤΗΤΑ ΦΕΡΝΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ. ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΛΕΓΧΟΣ, ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΑΣΥΔΟΣΙΑΣ. ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΑΣΥΔΟΣΙΑΣ, ΕΧΕΙΣ ΑΝΑΓΚΑΣΤΕΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙΣ ΑΣΥΔΟΤΟΣ, ΤΟΤΕ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΣΕ ΕΛΕΓΧΕΙ. ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΣΟΥ ΑΣΥΔΟΣΙΑΣ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ ΚΑΙ Ο ΔΙΚΑΣΤΗΣ ΚΑΙ Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΣΕ ΑΝΑΓΚΑΖΟΥΝ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ. ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ, ΧΑΝΕΙΣ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ, ΕΠΕΙΔΗ ΧΑΝΕΙΣ ΤΟ ΓΛΕΝΤΙ. ΠΩΣ ΝΑ ΓΛΕΝΤΗΣΕΙΣ ΑΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΕΛΕΓΧΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ;
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΥΔΟΣΙΑ. ΤΩΡΑ ΘΑ ΜΠΕΡΔΕΥΤΕΙΣ. ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙΣ ΕΙΤΕ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΣΥΔΟΣΙΑ. ΘΑ ΠΕΙΣ: “ΑΝ ΑΦΗΣΩ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ, ΘΑ ΓΙΝΩ ΑΣΥΔΟΤΟΣ. ΑΝ ΑΦΗΣΩ ΤΗΝ ΑΣΥΔΟΣΙΑ, ΤΟΤΕ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΩ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟΣ”. ΚΙ ΕΓΩ ΣΟΥ ΛΕΩ ΟΤΙ ΑΝ ΓΙΝΕΙΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΣ, ΤΟΤΕ Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ Η ΑΣΥΔΟΣΙΑ ΠΕΤΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ. ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤEΛΩΣ ΑΧΡΗΣΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥNΕΙΔΗΤΟΤΗΤΑ".
OSHO