Σάββατο, 25 Φεβρουαρίου 2012

ΤΩΡΑ Η ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΕΟ


«Ο ΠΑΤΑΝΤΖΑΛΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΕΛΕΙΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ. ΟΣΑ ΕΚΑΝΕ ΣΕ Ο,ΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΓΙΟΓΚΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΚΟΡΥΦΩΣΗ. ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΠΕΝΤΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ, ΑΛΛΑ ΟΙ ΣΟΥΤΡΕΣ ΤΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΔΡΟΣΙΑ ΜΕ ΤΑ ΠΡΩΪΝΑ ΡΟΔΑ. ΔΕΝ ΠΑΛΙΩΝΟΥΝ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΛΙΩΣΟΥΝ.

ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΚΑΤΟΡΘΩΣΕ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΙΣ ΣΟΥΤΡΕΣ ΤΟΥ. ΚΙ ΕΧΟΥΝ ΓΡΑΦΤΕΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΒΙΒΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΙΟΓΚΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΕΝΤΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΒΙΒΛΙΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΕ ΝΑ ΜΕΤΑΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΚΕΙΝΗ ΑΙΓΛΗ, ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΖΩΝΤΑΝΙΑ, ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ. Ο ΠΑΤΑΝΤΖΑΛΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ. ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΜΑΘΗΤΕΥΟΜΕΝΟΙ. ΚΑΝΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ.

ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕΙ; ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ ΣΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ, ΑΠΟ ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΟ ΤΙΠΟΤΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ, ΓΙΑ ΤΟ ΤΩΡΑ. ΚΑΙ ΜΕΤΑ, ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕΙ; ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ ΚΑΤΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΤΙΠΟΤΑ; ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΕΛΘΕΙ ΚΑΤΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ; ΤΟΤΕ ΠΡΟΒΑΛΛΟΥΝ ΧΙΛΙΕΣ ΔΥΟ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.

ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ Ο ΑΓΙΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ: “ΞΕΡΩ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ, ΑΛΛΑ ΜΗ ΜΕ ΡΩΤΗΣΕΙΣ. ΑΝ ΜΕ ΡΩΤΗΣΕΙΣ, ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΡΩ ΚΑΘΟΛΟΥ”.

ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΤΟ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΞΕΡΕΙΣ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΕΝΑ ΑΜΥΔΡΟ ΥΠΟΣΤΡΩΜΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΩΣ. ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΦΥΓΕΙ ΑΥΤΟ, Ο ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΜΥΣΤΗΣ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΤΗΝ ΛΕΞΗ “ΓΝΩΣΗ”. ΛΕΕΙ ΑΝΤΙ ΓΙ΄ΑΥΤΗΝ ΣΚΟΤΑΔΙ ΠΟΥ ΥΠΕΡΒΑΙΝΕΙ ΚΑΘΕ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ, ΜΗ ΓΝΩΣΗ, ΠΟΥ ΥΠΕΡΒΑΙΝΕΙ ΚΑΘΕ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ, ΑΓΝΩΣΙΑ, ΠΟΥ ΥΠΕΡΒΑΙΝΕΙ ΚΑΘΕ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ.

ΚΙ ΕΠΕΙΤΑ ΛΕΕΙ: “ΚΑΘΩΣ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙΣ ΠΙΟ ΨΗΛΑ, ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΣΥΝΤΟΜΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΑΛΛΑ ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΙΩΠΗ ΚΑΙ ΑΓΝΩΣΙΑ. ΠΡΑΓΜΑΤΙ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΣΤΑΔΙΟ – ΟΙ ΣΟΥΤΡΕΣ ΤΟΥ ΠΑΤΑΝΤΖΑΛΙ, ΟΙ ΜΠΡΑΧΜΑΣΟΥΤΡΕΣ, ΟΙ ΜΠΑΚΤΙΣΟΥΤΡΕΣ. ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΗ, ΟΛΕΣ ΟΙ ΣΠΟΥΔΑΙΕΣ ΓΡΑΦΕΣ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΕΣ ΣΕ ΣΟΥΤΡΕΣ.

ΣΟΥΤΡΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΟΛΥ ΣΥΜΠΥΚΝΩΜΕΝΗ ΦΡΑΣΗ, ΤΟΣΟ ΛΕΠΤΗ ΠΟΥ ΜΟΙΑΖΕΙ ΣΑΝ ΚΛΩΣΤΗ. ΣΟΥΤΡΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ΚΛΩΣΤΗ. ΕΧΕΙ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ ΚΑΘΕ ΤΙ ΤΟ ΕΠΟΥΣΙΩΔΕΣ. ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΙΟ ΟΥΣΙΩΔΕΣ ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΥΛΑΧΘΕΙ. ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΟ ΤΗΛΕΓΡΑΦΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΕΤΣΙ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΗ ΣΠΟΥΔΑΙΟΙ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΙ. ΣΤΗΝ ΔΥΣΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΙ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΔΥΣΗ ΔΕΝ ΓΡΑΦΤΗΚΑΝ ΣΟΥΤΡΕΣ. Η ΣΟΥΤΡΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟ.

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ, ΟΛΕΣ ΟΙ ΣΠΟΥΔΑΙΕΣ ΣΟΥΤΡΕΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΑΘΑΤΟ, ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ. ΟΛΕΣ ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΣΟΥΤΡΕΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ – ΟΙ ΜΠΡΑΧΜΑΣΟΥΤΡΕΣ, ΟΙ ΜΠΑΝΤΙΣΟΥΤΡΕΣ, ΟΙ ΓΙΟΓΚΑΣΟΥΤΡΕΣ – ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΟΛΕΣ ΜΕ ΤΟ ΑΘΑΤΟ. ΟΙ ΜΠΡΑΧΜΑΣΟΥΤΡΕΣ, ΟΙ ΠΙΟ ΣΠΟΥΔΑΙΕΣ ΣΟΥΤΡΕΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΦΡΑΣΗ ΑΘΑΤΟ ΜΠΡΑΧΜΑ ΤΖΙΓΚΓΧΙΑΣΑ – ΤΩΡΑ Η ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΕΟ. ΤΙ ΕΝΝΟΟΥΝ ΜΕ ΤΟ “ΤΩΡΑ”; ΕΧΟΥΝ ΓΡΑΦΤΕΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΛΕΞΗ “ΤΩΡΑ” ΣΤΗΝ ΦΡΑΣΗ “ΤΩΡΑ Η ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΕΟ”. ΓΙΑΤΙ “ΤΩΡΑ”; ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΠΕΙΣ “Η ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΕΟ”; Ή “ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΕΟ”; “ΤΩΡΑ”, ΟΜΩΣ; ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ!

Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΒΙΩΣΕΙ ΤΟ ΤΩΡΑ – ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΣΤΙΓΜΗ – ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΡΕΥΝΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΕΟ. “ΤΩΡΑ Η ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΕΟ”. ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ, ΑΝ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ΣΤΟ ΤΩΡΑ, ΗΔΗ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΕΟ. Ο ΝΟΥΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ Ή ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ. ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΑ, ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΑ. ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΝΤΑ, Ο ΘΕΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΤΩΡΑ. ΑΝ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΩΡΑ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΕΟ.

ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΣΥΜΠΥΚΝΩΜΕΝΗ Η ΣΟΥΤΡΑ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΛΕΞΗ ΓΙΑ ΤΟ “ΤΩΡΑ” – ΛΕΕΙ ΜΟΝΟ “ΤΩΡΑ”… ΚΑΙ ΤΕΡΜΑ! ΣΟΥΤΡΕΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΜΙΚΡΟΙ ΣΠΟΡΟΙ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΝΘΗ. ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΤΙΣ ΣΠΕΙΡΕΙΣ, ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΣΕΙΣ, ΝΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ.

ΚΑΘΩΣ ΚΙΝΕΙΣΑΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΝΩ, ΕΡΧΕΤΑΙ ΠΡΩΤΑ Η ΣΥΝΤΟΜΙΑ – ΟΙ ΦΡΑΣΕΙΣ ΣΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΟΥΤΡΕΣ – ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΤΕΛΕΙΑ ΣΙΩΠΗ. ΑΝ ΠΕΙΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΛΕΞΗ, ΣΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΛΑΘΟΣ».
 ΟSHO