“1. ΤΟ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ
ΜΑΣ, ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΜΕΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΦΥΣΗ, ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΜΕ ΤΡΟΠΟ ΩΣΤΕ
ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΕΥΚΟΛΑ ΣΤΟ ΕΦΙΚΤΟ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΙ. ΔΕΝ
ΠΡΟΣΚΟΛΛΑΤΑΙ ΔΗΛΑΔΗ Σ΄ ΕΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΥΛΙΚΟ ΠΡΑΓΜΑ, ΑΛΛΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΕΙ ΤΙ ΠΡΟΕΧΕΙ ΚΑΙ
ΣΤΟΧΕΥΕΙ Σ΄ ΑΥΤΟ. Ο,ΤΙ ΤΟΥ ΑΝΤΙΤΙΘΕΤΑΙ ΤΟ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΙ ΣΕ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΥΛΗ, ΣΑΝ ΤΗΝ ΦΩΤΙΑ
ΠΟΥ ΚΥΡΙΕΥΕΙ, Ο,ΤΙ ΠΕΣΕΙ ΜΕΣΑ ΤΗΣ – ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΛΥΧΝΑΡΙ ΘΑ ΕΣΒΗΝΕ. ΕΝΩ Η
ΛΑΜΠΡΗ ΦΩΤΙΑ ΑΜΕΣΩΣ ΚΑΝΕΙ ΔΙΚΑ ΤΗΣ ΟΣΑ ΤΗΣ ΡΙΞΟΥΝ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΕΙ, ΚΑΙ ΧΑΡΗ
Σ΄ ΑΥΤΑ ΘΕΡΙΕΥΕΙ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.
2. ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΕ ΑΣΚΟΠΑ Ή
ΜΕ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΝΑ ΑΝΤΙΚΕΙΤΑΙ ΣΤΙΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΠΟΥ ΤΕΛΕΙΟΠΟΙΟΥΝ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ
ΖΩΗΣ.
3. Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΟΙΤΑ ΠΩΣ ΝΑ ΚΑΤΑΦΥΓΕΙ
ΣΕ ΕΞΟΧΙΚΑ ΣΠΙΤΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ˙ ΚΑΙ ΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΕΧΕΙΣ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ
ΝΑ ΤΑΑΠΟΖΗΤΑΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ, ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.
ΚΙ ΟΜΩΣ, ΑΥΤΟ ΔΕΙΧΝΕΙ ΑΦΕΛΕΙΑ, ΑΦΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ Ο,ΤΙ ΩΡΑ ΘΕΣ ΝΑ ΚΑΤΑΦΥΓΕΙΣ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ
ΣΟΥ. ΠΡΑΓΜΑΤΙ, ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟΥ, Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΥΓΕΙ
ΣΤΟΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟ, ΜΕ ΗΡΕΜΙΑ ΚΑΙ ΔΙΧΩΣ ΤΡΕΧΑΜΑΤΑ – ΙΔΙΩΣ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ
ΤΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΠΟΥ ΑΝ ΣΚΥΨΕΙ ΠΑΝΩ ΤΟΥΣ, ΕΥΘΥΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΓΑΛΗΝΗΣ˙
ΚΑΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΓΑΛΗΝΗ ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΜΟΝΙΑ. ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙΣ ΣΥΝΕΧΩΣ ΣΤΟΝ ΕΥΑΤΟ
ΣΟΥ ΤΟΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΦΥΓΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΝΑΝΕΩΝΕΙΣ. ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΕΚΕΙΝΑ
ΠΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΕΡΘΟΥΝ ΣΤΟΝ ΝΟΥ, ΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΡΚΕΣΟΥΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΞΕΠΛΥΝΟΥΝ ΤΗΝ ΣΤΕΝΟΧΩΡΙΑ
ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΞΑΝΑΣΤΕΙΛΟΥΝ ΕΥΔΙΑΘΕΤΟ ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙΣ. ΜΕ
ΤΙ ΔΥΣΑΡΕΣΤΕΙΣΑΙ; ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΚΙΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ; ΣΚΕΨΟΥ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΤΑ
ΛΟΓΙΚΑ ΟΝΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΟ ΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΛΛΟ, ΟΤΙ Η ΑΝΟΧΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ,
ΚΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΦΑΛΛΟΥΝ ΑΚΟΥΣΙΑ˙ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΙΣΟΥ ΠΟΣΟΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΕΧΘΡΕΥΤΗΚΑΝ
Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟ, ΠΟΣΟΙ ΥΠΟΠΤΕΥΘΗΚΑΝ, ΜΙΣΗΣΑΝ, ΧΤΥΠΗΘΗΚΑΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΑΕΙ
ΚΑΙΡΟΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΘΑΝΕΙ, ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΣΤΑΧΤΗ – ΚΑΙ ΠΑΨΕ ΠΙΑ ΝΑ ΔΥΣΑΡΕΣΤΕΙΣΑΙ.
ΜΗΠΩΣ ΣΕ ΔΥΣΑΡΕΣΤΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΠΙΦΥΛΑΞΕ Η ΜΟΙΡΑ; ΦΕΡΕ ΞΑΝΑ ΣΤΟΝ ΝΟΥ ΤΟ ΔΙΛΗΜΜΑ
«ΘΕΙΑ ΠΡΟΝΟΙΑ Ή ΑΤΟΜΑ ΣΩΜΑΤΙΔΙΑ», ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ
ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΠΟΛΗ. ΣΕ ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΣΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ; ΣΥΛΛΟΓΙΣΟΥ ΟΤΙ Ο ΝΟΥΣ, ΑΠΑΞ ΚΑΙ
ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΟΥ, ΔΕΝ ΑΝΑΜΙΓΝΥΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΖΩΪΚΗ ΠΝΟΗ, ΕΙΤΕ ΑΥΤΗ
ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΟΜΑΛΑ ΕΙΤΕ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΤΡΑΧΙΑ˙ ΚΑΙ ΣΚΕΨΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΟΣΑ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΚΟΥΣΕΣ ΚΑΙ
ΑΠΟΔΕΧΤΗΚΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΗΔΟΝΗ.
ΠΑΕΙ ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΑΣΥΡΕΙ Η ΕΠΙΘΥΜΙΑ
ΓΙΑ ΛΙΓΗ ΔΟΞΑ; ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕ ΜΕ ΠΟΣΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΞΕΧΝΙΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ˙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕ ΤΟ ΧΑΟΣ
ΤΗΣ ΑΠΕΙΡΗΣ ΑΙΩΝΟΤΗΤΑΣ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΕΝΑ˙ ΤΟΝ ΚΕΝΟ ΑΝΤΙΛΑΛΟ ΤΩΝ ΕΠΕΥΦΗΜΙΩΝ,
ΤΟ ΕΥΜΕΤΑΒΟΛΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΚΡΙΤΟΝ ΕΚΕΙΝΩΝ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΝΑ ΣΕ ΠΑΙΝΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΜΙΚΡΟΤΗΤΑ
ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΕΣ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΟΛΑ ΤΟΥΤΑ. Η ΓΗΣ ΟΛΑΚΕΡΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΕΝΑ
ΣΗΜΕΙΟ. ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΜΙΚΡΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΥΤΗ Η ΓΩΝΙΤΣΑ ΤΗΣ ΟΠΟΥ ΚΑΤΟΙΚΟΥΜΕ; ΚΙ ΕΔΩ, ΠΟΙΟΙ
ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΣΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΠΑΙΝΕΨΟΥΝ;
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ, ΛΟΙΠΟΝ, ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΥΓΕΙΣ
ΣΕ ΤΟΥΤΟ ΤΟ ΧΩΡΑΦΑΚΙ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΣΟΥ, ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠ΄ ΟΛΑ ΟΥΤΕ ΝΑ ΠΑΡΑΣΥΡΕΣΑΙ ΟΥΤΕ ΝΑ
ΕΝΤΕΙΝΕΙΣ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΣΟΥ. ΝΑ΄ΣΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΚΑΙ Ν΄ ΑΝΤΙΚΡΙΖΕΙΣ ΤΑ
ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΑΝ ΑΝΤΡΑΣ, ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΣΑΝ ΠΟΛΙΤΗΣ, ΣΑΝ ΘΝΗΤΟ ΟΝ. ΚΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΟΠΛΑ
ΠΟΥ ΘΑ΄ΧΕΙΣ ΣΕ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑ, ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΕΞΗΣ ΔΥΟ: ΠΡΩΤΟΝ, Η ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΟΤΙ ΤΑ
ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΑΓΓΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΑΛΛΑ ΣΤΕΚΟΥΝ ΗΡΕΜΑ ΕΞΩ ΑΠ΄ ΑΥΤΗΝ, ΕΝΩ ΟΙ ΕΝΟΧΛΗΣΕΙΣ
ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΝΩΜΕΣ ΠΟΥ ΣΧΗΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ ΕΝΤΟΣ ΜΑΣ. ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΝ, ΟΤΙ ΟΛΑ
ΟΣΑ ΒΛΕΠΕΙΣ, ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΙ ΠΑΥΟΥΝ ΠΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ˙ ΚΑΙ ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ ΔΙΑΡΚΩΣ
ΣΕ ΠΟΣΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΥΠΗΡΞΕΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ. Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΒΟΛΗ,,
Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΔΟΞΑΣΙΕΣ.
4. ΑΝ Η ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΝΟΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ
ΚΟΙΝΗ Σ΄ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΤΟΤΕ ΚΟΙΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΟΡΘΟΣ ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ
ΕΛΛΟΓΑ ΟΝΤΑ. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ, ΤΟΤΕ ΚΟΙΝΟΣ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ
ΟΡΙΖΕΙ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙ ΟΧΙ˙ ΑΝ ΙΣΧΥΕΙ ΑΥΤΟ, ΤΟΤΕ ΚΑΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΟΣ˙
ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ, ΤΟΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ˙ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΣΕ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ
ΠΟΛΙΤΕΙΑ, ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΥΜΕΝΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΛΗ. ΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΚΟΙΝΟ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ
ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΟΙΡΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΓΕΝΟΣ; ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΛΟΙΠΟΝ, ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ «ΚΟΙΝΗ
ΠΟΛΙΤΕΙΑ», ΑΠΟΚΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ, ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΛΟΓΙΚΟΙ, ΝΑ ΖΟΥΜΕ
ΜΕ ΝΟΜΟΥΣ˙ ΑΠΟ ΠΟΥ ΑΛΛΟΥ; ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΤΟ ΓΗΪΝΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΜΑΣ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΓΗ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ,
ΚΑΙ ΤΟ ΥΓΡΟ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ, ΚΙ Η ΠΝΟΗ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΠΗΓΗ, ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΡΜΟ ΚΑΙ
ΠΥΡΙΝΟ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΞΕΧΩΡΗ ΠΗΓΗ (ΑΦΟΥ ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΙΠΟΤΕ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ
ΤΟ ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ), ΕΤΣΙ ΚΑΙ Η ΝΟΗΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΑΠΟ ΚΑΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ.
5. Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ, ΟΠΩΣ ΚΙ Η
ΓΕΝΝΗΣΗ, ΕΝΑ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ: ΣΥΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΛΥΣΗ ΣΤΑ ΙΔΙΑ.
ΔΙΟΛΟΥ ΔΕΝ ΘΑ΄ΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΑΙΣΘΗΜΑ ΝΤΡΟΠΗΣ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΣ ΣΤΗΝ ΦΥΣΗ
ΤΟΥ ΕΛΛΟΓΟΥ ΟΝΤΟΣ, ΟΥΤΕ ΠΑΡΑΒΑΙΝΕΙ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ.
6. ΤΟ ΝΑ ΔΡΟΥΝ ΚΑΤ΄ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ
ΤΕΤΟΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΗ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ. ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΕΙ, ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ
ΘΕΛΕΙ ΤΗΝ ΣΥΚΙΑ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΓΑΛΑ. ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ ΠΩΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΧΡΟΝΟ
ΚΑΙ ΣΥ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΤΕ, ΚΙ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΔΕΝ ΘΑ΄ΧΟΥΝ ΑΠΟΜΕΙΝΕΙ ΜΗΤΕ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ
ΣΑΣ.
7. ΞΕΦΟΡΤΩΣΟΥ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΠΟΥ ΣΧΗΜΑΤΙΣΕΣ,
ΚΑΙ ΘΑ ΞΕΦΟΡΤΩΘΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ «ΕΠΑΘΑ ΚΑΚΟ» ΑΝ ΑΡΘΕΙ ΤΟ «ΕΠΑΘΑ ΚΑΚΟ», ΘΑ ΑΡΘΕΙ ΚΑΙ ΤΟ
ΚΑΚΟ.
8. ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ
ΑΝΘΡΩΠΟ, ΔΕΝ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΗΤΕ ΤΗΝ ΒΛΑΠΤΕΙ, ΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠ΄
ΕΞΩ ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ.
9. ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΥΣΗ ΤΟΥ, Ο,ΤΙ ΣΥΜΦΕΡΕΙ
ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ.
10. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ «ΚΑΘΕΤΙ ΠΟΥ
ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ, ΔΙΚΑΙΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ»: ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΑ ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΑ ΚΑΙ Θ΄ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙΣ ΠΩΣ ΕΤΣΙ
ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ ΩΣ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΜΟΝΟ, ΑΛΛΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ
ΙΔΕΑ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ, ΘΑΡΡΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟΝΕΜΕΙ ΣΤΟ ΚΑΘΕΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΞΙΖΕΙ.
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΑ ΤΟ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ, ΟΠΩΣ ΑΡΧΙΣΕΣ ΗΔΗ, ΚΑΙ ΣΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΕΧΕ ΠΑΝΤΑ ΑΥΤΗ
ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΚΑΤΑ ΝΟΥ, ΩΣ ΕΝΑΡΕΤΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ (ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΝΟΕΙΤΑΙ ΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΡΕΤΟΣ
ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ). ΝΑ ΤΟ ΤΗΡΕΙΣ ΑΥΤΟ ΣΕ ΟΛΕΣ ΣΟΥ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ.
11. ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΝΑΣ ΑΛΑΖΟΝΑΣ
ΜΗΝ ΤΗΝ ΕΝΣΤΕΡΝΙΖΕΣΑΙ ΚΙ ΕΣΥ, ΜΗΤΕ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙΣ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΙ ΑΥΤΟΣ˙ ΜΟΝΟ ΒΛΕΠΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
ΟΠΩΣ ΣΤ΄ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ.
12. ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΜΕΝΟΣ
ΓΙΑ ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ: ΤΟ ΕΝΑ, ΝΑ ΠΡΑΞΕΙΣ ΜΟΝΟ ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΥΠΑΓΟΡΕΥΕΙ
Η ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΑΙ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ ΑΞΙΩΜΑΤΟΣ ΣΟΥ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ˙ ΚΑΙ
ΤΟ ΑΛΛΟ, ΝΑ ΜΕΤΑΒΑΛΕΙΣ ΑΠΟΨΗ, ΑΝ ΤΥΧΕΙ ΚΑΙ ΒΡΕΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΣΕ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙ
ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΒΑΣΙΜΗ ΙΔΕΑ ΣΟΥ. ΑΥΤΗ Η ΜΕΤΑΣΤΡΟΦΗ ΣΟΥ ΟΜΩΣ ΝΑ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ
ΣΕ ΜΙΑ ΕΥΛΟΓΗ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΗ ΚΑΙ ΩΦΕΛΙΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ˙ ΚΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ
ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΤΟΙΑΣ ΛΟΓΗΣ, ΚΙ ΟΧΙ ΕΠΕΙΔΗ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΑΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ Ή ΔΗΜΟΦΙΛΗ.
13. ΕΧΕΙΣ ΛΟΓΙΚΟ; «ΕΧΩ» «ΤΟΤΕ
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ; ΑΝ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ, ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΙΣ;»
14. ΑΠΟΚΤΗΣΕΣ ΥΠΟΣΤΑΣΗ ΩΣ ΕΝΑ
ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΟΛΟΥ. ΘΑ ΑΦΑΝΙΣΤΕΙΣ ΜΕΣΑ Σ΄ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΕ ΓΕΝΝΗΣΕ. Ή ΜΑΛΛΟΝ, ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΥ
ΣΟΥ, ΘΑ ΣΕ ΞΑΝΑΔΕΧΤΕΙ Ο ΣΠΕΡΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΣ.
15. ΠΟΛΛΑ ΚΟΜΜΑΤΑΚΙΑ ΛΙΒΑΝΙ ΕΠΑΝΩ
ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΒΩΜΟ˙ ΠΡΩΤΑ ΕΠΕΣΕ ΤΟ ΕΝΑ, ΥΣΤΕΡΑ Τ΄ ΑΛΛΟ, ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ.
16. ΜΕΣΑ ΣΕ ΔΕΚΑ ΜΕΡΕΣ ΘΑ ΣΕ ΒΛΕΠΟΥΝ
ΣΑΝ ΘΕΟ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΩΡΑ Σ΄ ΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΘΗΡΙΟ Ή ΠΙΘΗΚΟ, ΑΝ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙΣ ΣΤΙΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ
ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ .
17. ΜΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΣΑΙ ΣΑΝ ΝΑ
ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ. ΤΟ ΜΟΙΡΑΙΟ ΕΧΕΙ ΚΙΟΛΑΣ ΓΑΝΤΖΩΘΕΙ ΠΑΝΩ ΣΟΥ.
ΟΣΟ ΖΕΙΣ, ΚΙ ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΣΟΥ, ΓΙΝΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΛΟΣ.
18. ΠΟΣΗ ΗΡΕΜΙΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΕΚΕΙΝΟΣ
ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΖΕΙ ΤΙ ΕΙΠΕ, ΤΙ ΕΚΑΜΕ ΚΑΙ ΤΙ ΣΚΕΦΤΗΚΕ Ο ΔΙΠΛΑΝΟΣ ΤΟΥ, ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΤΙ
ΚΑΝΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΗ ΚΑΙ ΕΥΣΕΒΗΣ Η ΠΡΑΞΗ ΤΟΥ Ή ΚΑΤΑΠΩΣ ΛΕΕΙ Ο ΑΓΑΘΩΝ:
«ΜΗ ΣΤΡΕΦΕΙΣ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΣΤΟΥΣ ΣΚΟΤΕΙΝΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ ΑΛΛΑ ΤΡΕΧΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΤΟΧΟ ΣΟΥ
ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΚΚΛΙΝΕΙΣ”.
ΜΑΡΚΟΣ ΑΥΡΗΛΙΟΣ – “ΕΙΣ ΕΑΥΤΟΝ - ΒΙΒΛΙΟΝ Δ΄”, ΕΚΔΟΣΕΙΣ , ΘΥΡΑΘΕΝ,
2008.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου