Παρασκευή 29 Αυγούστου 2014

ΝΑΙ, ΑΛΛΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΟΣ;






"ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΟΣ, ΓΙΑΤΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ. Η ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΘΕΟ. ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΑ - ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ, ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ, ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ. ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΟ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΣΕΙΣ ΤΟΝ ΘΕΟ.

Η ΝΟΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΗ. ΣΕ ΒΟΗΘΑΕΙ ΟΤΑΝ ΚΙΝΕΙΣΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΗ ΩΣ ΟΔΗΓΟΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ. ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΣΤΡΕΦΕΣΑΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΕΣΑ, ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΧΡΗΣΤΗ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΟΔΗΓΟΣ. ΤΟΤΕ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΞΕΣΤΡΑΤΙΖΕΙΣ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΟΡΙΟ ΣΤΗΝ ΝΟΗΣΗ. ΚΑΙ ΤΟΝ ΘΕΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΜΟΝΟ ΝΑ ΤΟΝ ΝΙΩΣΕΙΣ, ΟΧΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙΣ.

ΟΤΑΝ ΚΙΝΕΙΣΑΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΕΣΑ, ΕΡΧΕΣΑΙ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΠΗΓΗ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΣΟΥ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ - ΚΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΗΓΗ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΥΠΑΡΞΗΣ. ΑΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΦΤΑΣΩ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΜΟΥ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ, ΕΧΩ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟΝ ΑΝΩΤΑΤΟ ΕΑΥΤΟ, ΕΠΕΙΔΗ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ, ΕΓΩ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΩ ΠΙΑ, ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΟΛΟΝ.

Η ΚΙΝΗΣΗ ΟΜΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΕΣΑ, Η ΚΙΝΗΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΠΟΥ ΠΟΛΥ ΒΑΘΙΑ.

Η ΝΟΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΗ. ΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙΣ ΤΟΝ ΘΕΟ, ΘΑ ΑΠΟΤΥΓΧΑΝΕΙΣ ΔΙΑΡΚΩΣ. ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΕΙΝΑΙ Η ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ, ΑΛΛΑ Η ΑΙΣΘΗΣΗ.

ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΛΕΞΕΙΣ. ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΙΔΕΑ ΣΧΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΛΕΞΗ. Ο ΘΕΟΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΕΞΗ. Η ΛΕΞΗ 'ΘΕΟΣ' ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ.

ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΟΣ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙΣ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΚΑΙ ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙΣ ΤΟΝ ΝΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙΣ ΣΤΟΝ ΜΗ ΝΟΥ. Η ΑΓΑΠΗ ΘΑ ΣΕ ΦΕΡΕΙ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΘΕΟ, ΟΧΙ Η ΣΚΕΨΗ.

ΚΙ ΟΤΑΝ ΛΕΩ ΟΤΙ Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΣ, ΛΕΩ ΟΤΙ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ, ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΙΩΣΕΙΣ ΤΟΝ ΘΕΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙΣ. Η ΖΩΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΗ. ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΗΝ ΖΗΣΕΙΣ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ.

ΕΣΥ ΟΜΩΣ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ. ΛΕΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ, ΑΛΛΑ Ο ΘΕΟΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ; ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΑΥΤΟ, ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ, ΔΕΝ ΘΑ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΟΣ. ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ, ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΛΥΝΕΤΑΙ. Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΖΗΣΕΙ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ, ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ ΟΛΑ ΟΣΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΘΟΥΝ. ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΟΣ ΘΕΟ. ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΑΡΚΕΤΟ ΘΕΟ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΙΘΕΤΑΙ ΘΕΜΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΩΣ.

Ο ΝΟΥΣ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΝΗΡΟΣ. ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΤΟΝ ΘΕΟ. Η ΣΚΕΨΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΛΥ ΑΣΦΑΛΗΣ. ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ. ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ. ΑΝ Σ΄ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΜΟΝΟ Η ΛΕΞΗ, ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Η ΛΕΞΗ ‘ΘΕΟΣ’, ΤΟΤΕ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΟΥΣ.

Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ, ΟΤΑΝ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣΑΙ Σ΄ ΑΥΤΗΝ, ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΚΑΛΕΙΣ, ΟΤΑΝ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ΣΕ ΒΑΘΥ ΔΙΑΛΟΓΟ ΜΑΖΙ ΤΗΣ. ΟΤΑΝ ΚΟΙΤΑΖΕΙΣ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΚΑΙ ΛΕΣ: “ΠΑΤΕΡ ΗΜΩΝ, Ο ΕΝ ΤΟΙΣ ΟΥΡΑΝΟΙΣ…”, ΕΧΕΙΣ ΚΑΛΕΣΕΙ ΤΗΝ ΖΩΗ. ΤΩΡΑ Η ΖΩΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΜΟΝΟ ΖΩΗ, ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΛΕΣΕΙ. ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΄ΘΕΟΣ΄.

ΜΕΣΑ ΣΕ ΒΑΘΙΑ ΑΓΑΠΗ, ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΑΡΧΙΖΕΙΣ ΝΑ ΞΕΣΤΟΜΙΖΕΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ. Η ΖΩΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΆΥΤΟ΄ ΓΙΝΕΤΑΙ ΈΣΥ΄. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΛΕΞΕΩΣ ΘΕΟΣ. ΑΝ Η ΖΩΗ ΓΙΝΕΙ Η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΣΟΥ, ΑΝ Η ΖΩΗ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑ Μ΄ ΕΣΕΝΑ ΚΙ ΕΣΥ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ΣΕ ΒΑΘΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΥΤΗΝ, ΞΑΦΝΙΚΑ Η ΖΩΗ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΘΕΟΣ.

Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΒΑΘΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΖΩΗ.

ΑΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΜΟΝΟ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΗΝ ΛΕΞΗ…ΝΑΙ, ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΛΕΞΗ - ΘΕΟΣ - ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΟΝ ΟΝΟΜΑΣΕΙΣ ΑΠΛΩΣ ΖΩΗ. ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΛΕΣΕΙ. ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΣΕ ΒΑΘΙΑ ΣΧΕΣΗ.

ΠΕΡΝΑΕΙ ΜΙΑ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΗ ΓΥΝΑΙΚΑ. ΕΚΕΙΝΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ, ΑΝ ΟΜΩΣ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ ΝΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ, ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ, ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ. ΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ. ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΘΕΪΚΗ. ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ. ΞΑΦΝΙΚΑ ΕΧΕΙ ΕΡΘΕΙ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ. ΤΗΝ ΚΑΛΕΣΕ Η ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ.ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΑΝ ΑΝΤΡΑ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΕΝΑΣ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΟΣ ΑΝΤΡΑΣ. ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΘΕΟΣ.ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΜΟΝΟ Ο ΑΝΤΡΑΣ, ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΙ ΕΣΥ.

ΝΑΙ, Η ΛΕΞΗ ‘ΘΕΟΣ΄ΔΕΙΧΝΕΙ ΜΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ: ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΑΛΕΣΕΣ, ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΕΣΥ, ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΡΟΣΩΠΟ. ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΑΔΙΑΦΟΡΗ. ΤΗΝ ΑΙΣΘΑΝΕΣΑΙ. ΤΟΤΕ Η ΖΩΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΘΕΟΣ.

Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΠΗ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΛΕΣΕΙ. ΚΑΙ Μ΄ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ, ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΙ. ΕΙΝΑΙ ΑΛΧΗΜΙΚΟ, ΜΑΓΙΚΟ.

ΔΩΣΕ ΛΙΓΟ ΘΕΟ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ. ΟΤΑΝ ΛΕΩ ΟΤΙ Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΣ, ΕΝΝΟΩ ΝΑ ΜΗΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟΝ ΘΕΟ ΜΟΝΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΝΑΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΖΑΜΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ. ΕΚΕΙ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΤΟΝ ΘΕΟ ΤΩΝ ΦΙΛΟΣΟΦΩΝ, ΤΩΝ ΘΕΟΛΟΓΩΝ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΨΕΥΤΙΚΟΣ ΘΕΟΣ, ΕΝΑ ΚΑΛΠΙΚΟ ΝΟΜΙΣΜΑ, ΜΙΑ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΙΑ.

ΚΟΙΤΑΞΕ ΤΑ ΔΕΝΔΡΑ, ΤΑ ΑΝΘΗ, ΤΑ ΑΣΤΕΡΙΑ, ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ, ΤΑ ΖΩΑ, ΤΑ ΠΤΗΝΑ. ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΖΩΗ, ΚΟΙΤΑΖΕ ΒΑΘΙΑ ΜΕΣΑ ΤΗΣ ΚΙ ΕΚΕΙ ΚΑΛΕΣΕ ΤΟΝ ΘΕΟ. ΕΚΕΙ ΠΡΟΣΕΥΧΗΣΟΥ. ΠΡΟΣΕΥΧΗΣΟΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΔΕΝΔΡΟ. ΠΡΟΣΕΥΧΗΣΟΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΖΩΟ. ΠΡΟΣΕΥΧΗΣΟΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΣΤΕΡΙ. ΚΑΛΕΣΕ ΕΚΕΙ ΤΟΝ ΘΕΟ. ΕΚΕΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΝΑΟΣ.

ΟΤΑΝ ΛΕΩ ΟΤΙ Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΣ, ΕΝΝΟΩ ΑΥΤΟ: ΜΗΝ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΣΑΙ ΣΤΟΥΣ ΝΑΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΣΑΙ ΣΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΣΑΙ ΣΤΙΣ ΓΡΑΦΕΣ. ΜΗΝ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΣΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ. Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΑΝΤΗ. ΣΥΝΑΝΤΗΣΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ. ΣΥΝΑΝΤΗΣΕ ΤΗΝ ΑΠΕΡΑΝΤΟΣΥΝΗ. ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΗΝ ΑΠΕΡΑΝΤΟΣΥΝΗ.

ΓΙΑΤΙ ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΗΝ ΑΠΕΡΑΝΤΟΣΥΝΗ; ΤΗΝ ΦΟΒΑΣΑΙ, ΓΙΑΤΙ ΜΕΣΑ ΤΗΣ ΕΣΥ ΘΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙΣ. ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΟΒΟΣ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙΣ. ΕΚΕΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΠΕΡΑ. Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΑ. ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΗΝ ΕΛΕΓΞΕΙΣ, ΝΑ ΤΗΝ ΧΕΙΡΙΣΤΕΙΣ. Ο ΘΕΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ.

Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ. ΑΝ ΕΡΘΕΙΣ ΣΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟ ΘΕΟ - ΤΟΤΕ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. ΤΟΤΕ Ο ΘΕΟΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΤΙ. ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΘΕ ΤΙ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ΕΣΥ.

ΟΤΑΝ ΛΕΩ ΛΟΠΙΠΟΝ ΟΤΙ Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΣ, ΕΝΝΟΩ ΜΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ ΘΕΟΥΣ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΑΤΑ, ΝΑ ΜΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ ΝΑΟΥΣ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΑΤΑ. ΑΥΤΗ Η ΑΠΕΡΑΝΤΟΣΥΝΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΑΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΑΠΕΡΑΝΤΟΣΥΝΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΩΣ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΟΣ. ΔΩΣΕ ΛΙΓΟ ΘΕΟ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ. ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΘΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΟΥ, ΘΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΟΥ.

Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑ. ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΒΙΩΜΑ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙΣ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΣ ΟΛΟΜΟΝΑΧΟΣ, ΓΥΜΝΟΣ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΣΚΕΨΗ, ΕΝΤΕΛΩΣ ΓΥΜΝΟΣ - ΓΥΜΝΟΣ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ, ΓΥΜΝΟΣ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΓΡΑΦΗ. ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΓΕΥΘΕΙΣ ΛΙΓΟ, ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ.

ΑΓΑΠΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΚΑΙ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΘΑ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΜΕΣΑ ΣΟΥ ΕΝΑ ΦΩΣ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΒΑΘΙΑ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΗ, ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΟΣ.

Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ. Ο ΝΟΥΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΔΥΑΔΙΚΟΤΗΤΕΣ. ΛΕΕΙ ΟΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΑΡΑ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΕΝΟΙ. Ο ΘΕΟΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΕΝΟΣ, ΤΟΤΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΘΕΟ. Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ Η ΖΩΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ.

ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΔΥΑΔΙΚΟΤΗΤΟΣ, Ο ΝΙΤΣΕ ΜΠΟΡΕΣΕ ΝΑ ΠΕΙ: “Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΕΚΡΟΣ”. ΤΙ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟΝ ΕΧΟΥΜΕ; ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ - ΤΕΛΟΣ. ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΚΟΥΒΑΛΑΜΕ ΑΚΟΜΗ ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΟΡΤΙΟ; ΤΙ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ; Ο ΚΟΣΜΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ, ΕΣΥ ΥΠΑΡΧΕΙΣ - ΑΥΤΟΣ Ο ΘΕΟΣ ΜΟΝΟ ΕΜΠΟΔΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ ΠΙΑ. ΘΑ ΜΠΕΙ ΑΝΑΜΕΣΑ Σ΄ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ. ΤΕΛΕΙΩΝΕ Μ΄ΑΥΤΟΝ!

ΚΑΙ Ο ΝΙΤΣΕ ΕΙΧΕ ΔΙΚΙΟ ΚΑΤΑ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΟΓΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΤΗΣ ΔΥΑΔΙΚΟΤΗΤΟΣ. ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΑΝΑΚΑΤΕΥΟΥΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ; ΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟΝ ΑΝΑΚΑΤΕΥΕΙΣ, ΤΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΟΙ ΜΠΕΛΑΔΕΣ. ΚΟΙΤΑ ΤΙΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ. ΠΟΣΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ, ΦΟΝΟΙ, ΒΙΑ…ΚΑΙ ΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ! Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΧΕΙ ΥΠΟΦΕΡΕΙ ΤΡΟΜΕΡΑ!

ΤΕΛΕΙΩΝΕ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ. ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ. ΠΕΣ ΤΟΥ ΕΝΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΝΕ. ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΔΕΝ ΣΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ. ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΠΟΛΥ ΓΕΡΟΣ, ΣΧΕΔΟΝ ΕΡΕΙΠΙΟ…

Ο ΝΙΤΣΕ ΕΙΠΕ: “Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΕΚΡΟΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ”. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΟΓΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΤΗΣ ΔΥΑΔΙΚΗΣ ΣΚΕΨΕΩΣ.

ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΗ, ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΗΚΑΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ ΣΑΝ ΖΩΓΡΑΦΟ. ΤΟΝ ΣΚΕΦΤΗΚΑΜΕ ΣΑΝ ΧΟΡΕΥΤΗ. Ο ΧΟΡΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΟΡΕΥΤΗ. Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΕΙ. ΓΙ΄ ΑΥΤΟ Ο ΧΟΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΖΩΝΤΑΝΟΣ ΚΙ Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΝΕΚΡΟΣ. ΟΣΟ ΟΜΟΡΦΟΣ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ, ΕΙΝΑΙ ΝΕΚΡΟΣ. ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΤΑΙ, ΕΙΝΑΙ ΝΕΚΡΟΣ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΖΩΝΤΑΝΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΝΟΥ ΤΟΥ ΖΩΓΡΑΦΟΥ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΖΩΝΤΑΝΟΣ ΠΡΙΝ ΖΩΓΡΑΦΙΣΤΕΙ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΖΕΤΑΙ, ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ. ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΚΑΤΙ ΝΕΚΡΟ. Ο ΧΟΡΟΣ ΟΜΩΣ…

ΣΤΗΝ ΙΝΔΙΑ, ΟΝΟΜΑΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ ΝΑΤΑΡΑΤΖ - ΘΕΟ ΤΩΝ ΧΟΡΕΥΤΩΝ. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΤΟΝ ΣΙΒΑ ΠΟΥ ΧΟΡΕΥΕΙ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΤΟΛΙΤΙΚΗ ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΕΟ - ΜΙΑ ΙΔΕΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΑΔΙΚΗ. ΟΤΑΝ ΣΤΑΜΑΤΑ Ο ΧΟΡΕΥΤΗΣ, ΣΤΑΜΑΤΑ ΚΑΙ Ο ΧΟΡΟΣ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΕΙΣ ΤΟΝ ΧΟΡΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΟΡΕΥΤΗ. ΚΑΙ Ο ΧΟΡΟΣ ΦΤΑΝΕΙ ΣΕ ΚΟΡΥΦΩΣΗ, ΣΕ ΚΡΕΣΕΝΤΟ, ΟΤΑΝ Ο ΧΟΡΕΥΤΗΣ ΧΑΝΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣ, ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΤΕ ΧΟΡΟΣ ΟΥΤΕ ΧΟΡΕΥΤΗΣ, ΟΤΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ - ΜΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΘΑΡΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΧΑΡΑΣ.

ΓΙ΄ ΑΥΤΟ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΘΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΧΟΡΟ - ΟΥΤΕ Η ΠΟΙΗΣΗ ΟΥΤΕ Η ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΟΥΤΕ Η ΓΛΥΠΤΙΚΗ. ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΦΤΑΝΕΙ. Ο ΧΟΡΟΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ Η ΥΠΕΡΤΑΤΗ ΤΕΧΝΗ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΤΕΧΝΗ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ, ΓΙΑΤΙ Ο ΧΟΡΟΣ ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΖΩΗ.

Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΧΟΡΕΥΤΗΣ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΖΩΓΡΑΦΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΧΟΡΕΥΤΗ.

Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΑΛΛΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ - ΜΙΑ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΛΕΣ ΄ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ΄, ΕΙΝΑΙ ΝΕΚΡΟΣ. Η ΙΔΙΑ Η ΛΕΞΗ ΄ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ΄ ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ ΤΗΣ ΜΙΑ ΤΕΛΕΙΑ. Η ΛΕΞΗ ΄ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ΄ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΗ, ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΦΤΑΝΕΙ ΣΕ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΨΗΛΕΣ ΚΟΡΥΦΕΣ.

ΤΑ ΖΩΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΧΟΡΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. ΚΑΙ ΤΑ ΔΕΝΔΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΧΟΡΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. ΚΑΙ Η ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΧΟΡΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΠΟΥ ΦΤΑΝΕΙ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΨΗΛΑ. Ο ΘΕΟΣ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ, ΠΙΟ ΤΡΕΛΑ, ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΛΙΩΝΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΧΟΡΟ ΤΟΥ.

ΕΝΑΣ ΒΟΥΔΑΣ Ή ΕΝΑΣ ΙΗΣΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΥΠΕΡΤΑΤΟ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΧΟΡΟΥ. ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ Ο ΧΟΡΕΥΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕΘΥΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΤΡΕΛΟΣ, ΩΣΤΕ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΧΟΡΟΣ.

ΓΙ΄ΑΥΤΟ ΛΕΩ ΟΤΙ ΑΝ ΖΕΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ, ΘΑ ΠΛΗΣΙΑΣΕΙΣ ΤΟΝ ΘΕΟ - ΕΠΕΙΔΗ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΧΟΡΕΥΕΙ ΑΚΟΜΗ. 

ΜΗΝ ΛΕΣ ΟΤΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ. ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ, ΠΩΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ ΤΑ ΔΕΝΔΡΑ; ΠΩΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΑΝΘΙΖΟΥΝ ΤΑ ΑΝΘΗ; ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΝΑΝΕΩΝΕΤΑΙ. ΚΑΘΕ ΠΡΩΪ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΝΕΤΑΙ ΦΡΕΣΚΙΑ ΖΩΗ.

ΟΧΙ, Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΣ ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΤΙΚΟΣ - Ο ΘΕΟΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΞΙ ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΗ ΑΝΑΠΑΥΘΗΚΕ. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΟΙΑΖΕΙ ΑΛΗΘΙΝΟ. ΟΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΘΑ ΗΤΑΝ ΘΑΝΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΤΟΥ. Ο ΧΟΡΕΥΤΗΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ, ΑΛΛΙΩΣ Ο ΧΟΡΟΣ ΘΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ. Η ΙΔΕΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΟΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΕ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΗΤΗ. ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ. Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ.

ΣΚΕΨΟΥ ΤΟ ΜΕ ΟΡΟΥΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ. Ο ΑΓΡΙΟΣ ΩΚΕΑΝΟΣ…Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΓΡΙΟΣ ΩΚΕΑΝΟΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ, ΚΥΜΑΤΑ ΕΠΙ ΚΥΜΑΤΩΝ - ΚΥΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΤΕΛΟΣ. ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΑΡΧΗ. Η ΙΔΙΑ Η ΙΔΕΑ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΝΟΥ. ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ;

ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΔΑΡΒΙΝΟ, ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΠΙΣΤΕΥΑΝ ΟΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ. ΕΝΑΣ ΑΝΟΗΤΟΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΕΡΑ: ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΚΑΙ ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΑ, ΑΡΧΙΣΕ…ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΗΤΑΝ 1η ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ.

ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ: ΤΙ ΕΚΑΝΕ Ο ΘΕΟΣ ΠΡΙΝ ΑΠ΄ ΑΥΤΟ; ΜΗΝ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ - ΘΑ ΘΥΜΩΣΟΥΝ. ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΟΠΩΣ Ο ΑΓΙΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ, ΘΥΜΩΣΕ. ΚΑΠΟΙΟΣ ΡΩΤΗΣΕ - Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΟΙΑΖΕΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΘΩΑ - ΡΩΤΗΣΕ: “ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΟΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΚΑΙ ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ. ΠΡΙΝ ΑΠ΄ ΑΥΤΟ, ΟΜΩΣ ΤΙ ΕΚΑΝΕ;”

ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ. Ο ΑΓΙΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΘΥΜΩΣΕ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΕΙΠΕ: “ΕΨΑΧΝΕ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΡΟΠΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΣΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ, ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ”.

ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΓΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ. Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΑΘΩΑ ΚΑΙ Ο ΘΥΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΟΣ. Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΟΜΩΣ ΕΘΕΣΕ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΟΥ ΓΚΡΕΜΙΖΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ. ΟΧΙ, ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΑΡΧΗ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ, ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ: “ΤΙ ΥΠΗΡΧΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ;” ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΤΕΛΟΣ, ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ: “ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ;”. ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΣΥΛΛΑΒΕΙΣ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ, ΤΟΤΕ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Η ΑΡΧΗ. ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΣΥΛΛΑΒΕΙΣ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ, ΤΟΤΕ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ.

Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ. Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ. ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ, ΟΤΑΝ ΛΕΩ ‘ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ’ ΔΕΝ ΝΙΩΘΩ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ. Η ΓΛΩΣΣΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΗ ΝΑ ΤΟ ΕΚΦΡΑΣΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ. ΟΤΑΝ ΛΕΩ ‘ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ΄, ΠΑΛΙ ΜΟΙΑΖΕΙ ΝΕ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΕΝΟΣ.

ΟΧΙ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ. ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΒΡΑΧΟΣ, ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΕΝΔΡΟ, ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ. ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΜΑΡΤΩΛΟΣ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΓΙΟΣ. ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΟΥ ΚΛΑΙΕΙ ΚΑΙ ΔΑΚΡΥΖΕΙ ΚΑΙ ΓΕΛΑΕΙ. ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΝΥΧΤΑ, ΖΩΗ ΚΑΙ ΘΑΝΑΤΟΣ, ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΑΙ ΧΕΙΜΩΝΑΣ.

Η ΥΠΑΡΞΗ ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΚΑΛΕΣΕΙ Η ΑΓΑΠΗ. ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΓΙΝΕΣΑΙ ΙΚΑΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΥΧΗ, Η ΥΠΑΡΞΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΘΕΟΣ. ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΓΙΝΕΣΑΙ ΙΚΑΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΑΘΙΑ ΑΓΑΠΗ, Η ΖΩΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΘΕΟΣ. ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ.

Ο ΘΕΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ. ΑΝ ΤΟΝ ΕΧΩ ΒΙΩΣΕΙ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΤΟΝ ΔΕΙΞΩ. ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΝ ΚΑΛΕΣΕΙΣ ΕΣΥ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΣΕΙΣ.

ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΛΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΣΥ ΘΕΛΕΙΣ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΣΙΓΟΥΡΕΥΤΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙ ΥΣΤΕΡΑ ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΕΙΣ. ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΥΧΗ, ΜΟΝΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ. ΚΙ ΕΣΥ ΘΕΛΕΙΣ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΣΙΓΟΥΡΕΥΤΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙ ΥΣΤΕΡΑ ΝΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙΣ.

ΤΩΡΑ, ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΛΗΜΜΑ. ΑΝ ΕΠΙΛΕΞΕΙΣ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΠΡΩΤΑ ΤΗΝ ΣΙΓΟΥΡΙΑ, ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙΣ ΠΟΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΕΙΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΟΣ. ΜΟΝΟΝ ΟΙ ΡΙΨΟΚΙΝΔΥΝΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΘΕΟ, ΜΟΝΟ ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΖΗΤΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΙΑ, ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΙΝΔΥΝΟ, ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΓΝΩΣΤΟ, ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΝ ΤΟ ΒΟΛΙΚΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΤΟ ΑΝΕΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΩΣ ΑΝΑΡΩΤΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΠΕΡΙΠΛΑΝΙΟΥΝΤΑΙ. Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΘΑΡΡΑΛΕΟΥΣ.

ΠΡΩΤΑ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΚΙ ΥΣΤΕΡΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ Ο ΘΕΟΣ. ΕΣΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ ΤΟΝ ΘΕΟ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΟΥ. ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ Η ΖΩΗ ΑΛΛΑΖΕΙ, ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΝΕΤΑΙ, ΓΙΝΕΤΑΙ ΘΕΪΚΗ.

Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ ΣΟΥ, ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΘΥΤΕΡΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΣΟΥ ΗΣΥΧΙΑ, Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ. Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΟΛΟΓΙΑ. ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΖΕΙΣ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ - ΑΝ ΖΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΥ Ή ΖΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ.

ΑΝ ΖΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ, ΘΑ ΕΛΘΕΙ, ΘΑ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΣΟΥ. ΑΡΓΑ Ή ΓΡΗΓΟΡΑ ΘΑ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΤΟΝ ΗΧΟ ΑΠΟ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΝΑ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΟΛΟΕΝΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ. ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΧΤΥΠΟΙ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΣΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ, Ο ΗΧΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΤΟΥ".


OSHO