"ΟΠΟΤΕ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ΚΑΤΙ, ΕΧΕΙΣ ΕΝΤΑΣΗ. Η ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΑΝΑΤΑΡΑΧΗ. ΟΠΟΤΕ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ΚΑΤΙ, ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ. ΣΤΟ ΠΑΡΟΝ, ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ;
Η ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ, ΜΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΔΩ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΔΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΗΣΕΙΣ. ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΧΑΡΕΙΣ, ΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΗΣΕΙΣ. ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΖΗΣΕΙΣ, ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΧΟΡΕΨΕΙΣ, ΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΗΣΕΙΣ.
ΓΙ΄ΑΥΤΟ ΟΛΟΙ ΟΙ ΒΟΥΔΕΣ ΛΕΝΕ: “ΓΙΝΕ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ”.
Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΙ ΤΟ ΚΑΘΕ ΤΙ ΣΕ ΣΤΟΧΟ. ΒΑΖΕΙΣ ΚΑΤΙ ΣΤΟ ΝΟΥ ΚΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΑΜΕΣΩΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΣΤΟΧΟ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ. Ο ΝΟΥΣ ΡΩΤΑΕΙ: “ΠΩΣ;” ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΠΕΤΥΧΕΙ, ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΦΤΑΣΕΙ. ΕΤΣΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΛΑΘΟΣ ΜΟΝΟΠΑΤΙ ΚΙ ΕΧΕΙΣ ΧΑΣΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ.
ΟΤΑΝ ΟΙ ΒΟΥΔΕΣ ΛΕΝΕ: “ΓΙΝΕ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ”, ΔΕΝ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΕΝΑ ΣΤΟΧΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ. ΑΠΛΩΣ ΛΕΝΕ: ¨ΔΕΣ, ΚΟΙΤΑΞΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΣΟΥ. ΚΑΤΑΝΟΗΣΕ ΤΗΝ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΑΤΑΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ. ΚΟΙΤΑΞΕ ΒΑΘΙΑ ΜΕΣΑ ΤΗΣ, ΔΙΕΙΣΔΥΣΕ ΒΑΘΙΑ ΜΕΣΑ ΤΗΣ ΚΙ ΑΥΤΗ Η ΙΔΙΑ Η ΔΙΕΙΣΔΥΣΗ ΘΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ. Η ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ”.
ΟΤΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΜΑΤΑΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΠΙΘΥΜΙΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΡΩΤΑΣ ΠΩΣ ΘΑ ΤΗΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙΣ; ΑΝ ΔΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΜΑΤΑΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ, Η ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΦΕΥΓΕΙ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ.
ΕΣΥ ΟΜΩΣ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΝΑ ΡΩΤΑΣ “ΠΩΣ;” ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΝΑ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΛΛΑΣΑΙ. ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΝΑ ΑΝΑΒΑΛΛΕΙΣ. ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΣ ΠΩΣ ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΣΑ ΤΗΣ.
“ΜΠΟΡΕΙ ΕΓΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΩ ΤΙΣ ΣΩΣΤΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΣΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ, ΚΑΤΙ ΟΜΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ.”
ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΝΑ ΕΛΠΙΖΕΙΣ. ΟΤΑΝ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΦΥΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΘΥΜΙΑΣ, ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ ΟΡΙΖΟΝΤΑ. ΜΟΙΑΖΕΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΚΑΠΟΥ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΥΑ, ΑΝ ΟΜΩΣ ΚΙΝΗΘΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ, ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΚΙ ΑΥΤΗ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.
ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΠΛΗΡΩΣΗ, Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΙΔΙΑ. ΚΑΙ Ο ΖΗΤΙΑΝΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΧΑΛΙ. ΑΝ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ, ΘΑ ΔΕΙΣ ΟΤΙ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΒΑΡΚΑ.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ, Η ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΦΕΥΓΕΙ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΗΝ ΔΙΩΧΝΕΙΣ ΕΣΥ, ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΙΘΕΤΑΙ ΠΟΤΕ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ “ΠΩΣ;”.
ΚΙ ΟΤΑΝ ΦΕΥΓΕΙ Η ΕΠΙΘΥΜΙΑ, ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΜΗ ΕΠΙΘΥΜΙΑ. ΟΧΙ ΟΤΙ ΕΣΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙ, ΟΧΙ ΟΤΙ ΕΣΥ ΠΡΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙΣ ΣΚΛΗΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙΣ ΤΗΝ ΜΗ ΕΠΙΘΥΜΙΑ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΧΟΣ.
ΟΤΑΝ ΕΞΑΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ…Η ΑΠΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΘΥΜΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΗ ΕΠΙΘΥΜΙΑ.
Η ΜΗ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ Η ΑΠΟΥΣΙΑ ΕΠΙΘΥΜΙΑΣ, ΟΧΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΤΗΣ. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΟΧΟΣ.
Η ΑΓΑΠΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΤΟΥ ΜΙΣΟΥΣ. ΑΝ Η ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΤΟΥ ΜΙΣΟΥΣ, ΤΟΤΕ ΜΕΣΑ Σ΄ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΚΥΛΑΕΙ ΕΝΑ ΥΠΟΓΕΙΟ ΡΕΥΜΑ ΜΙΣΟΥΣ. Η ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ ΑΓΑΠΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΤΟΥ ΜΙΣΟΥΣ.
Η ΑΓΑΠΗ ΕΝΟΣ ΒΟΥΔΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΤΟΥ ΜΙΣΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΑΠΟΥΣΙΑ ΜΙΣΟΥΣ.
Η ΜΗ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ. ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΝ ΦΥΓΕΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΚΙ ΕΧΕΙΣ ΜΕΙΝΕΙ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ, ΜΕΣΑ Σ’ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΜΟΝΑΧΙΚΟΤΗΤΑ, ΣΤΗΝ ΚΑΘΑΡΗ ΜΟΝΑΧΙΚΟΤΗΤΑ, ΣΤΗΝ ΚΡΥΣΤΑΛΛΙΝΗ ΜΟΝΑΧΙΚΟΤΗΤΑ, ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΜΗ ΕΠΙΘΥΜΙΑ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΤΕ ΙΧΝΟΣ ΕΠΙΘΥΜΙΑΣ, ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΤΟΧΟΣ, ΠΟΥΘΕΝΑ ΝΑ ΠΑΣ.
ΤΟΤΕ ΖΕΙΣ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ, ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΞΕΧΕΙΛΙΖΕΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΣΟΥ ΚΙ ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ Σ΄ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ. ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΓΙΟΡΤΑΣΕΙΣ.
ΑΥΤΟ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΦΩΤΙΣΗ, ΝΙΡΒΑΝΑ.
Η ΝΙΡΒΑΝΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΧΟΣ. ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΣΤΟΧΟ, ΕΡΧΕΤΑΙ Σ΄ ΕΣΕΝΑ Η ΝΙΡΒΑΝΑ. ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΕΣΥ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΝΙΡΒΑΝΑ. ΟΤΑΝ ΕΣΥ ΔΕΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΠΟΥΘΕΝΑ, ΕΡΧΕΤΑΙ ΕΚΕΙΝΗ Σ΄ ΕΣΕΝΑ. ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΞΗ ΝΙΡΒΑΝΑ, ΜΠΟΡΕΙΣ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ‘ΘΕΟΣ’".
OSHO